úterý 1. dubna 2014

Velká knižní výzva splněna!

Velká knižní výzva splněna!
Jupí!
Děkuji Nikki Finn za skvělou výzvu - i když mne občas pěkně potrápila a přiznávám se, že některé knihy jsem četla prostě proto, že jsem potřebovala "ulovit" to správné písmenko nebo barvu. (Třeba takový Xenos už asi nikdy nedám. Ne proto, že bych neměla ráda Dana Abnetta nebo knihy ze světa Warhammeru, ale zrovna tenhle příběh mě naprosto nechytl, nesedl mi.)
Na druhou stranu jsem se potkala se spoustou knih, které mne přinutily k zamyšlení a nějakým způsobem ve mně rezonují dál a pokud to jde, ráda tyto své zážitky z četby předávám  a tlumočím dalším zájemcům o četbu, i když to třeba není na stránkách blogu.
A vím, že se může zdát neuvěřitelné, že jsem všechno splnila za tak relativně krátkou dobu, a to jsem se ještě snažila a vybírala do různých částí výzvy různé knihy. Jsem zvyklá číst opravdu rychle a třeba takové Království od Amandy Stevens prostě nešlo odložit, dokud jsem neobrátila na poslední stránku, takže mi zabrala jen jeden den. Taky byly knihy, nad kterými jsem se trápila třeba týden, pracovní povinnosti mi nedovolily číst, nebo mne kniha nebavila, odkládala jsem ji a otevírala mezitím jiné svazky, a pak jsem se k té původní vracela a říkala si, že to přece jen dolouskám, že chci vědět, jak to dopadlo a jestli mne děj nakonec nezaujme. Nepodváděla jsem a nezapisovala knihy, které by mi neprošly rukama a očima. Proč taky? Podváděla bych především sama sebe a to by bylo celkem hloupé. :-)

Takže ještě jednou děkuji a těším se zase příště, u další výzvy! :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat