úterý 10. února 2015

První knižní výzva od Ells dovršena :-)


10.2.2015 byla výzva dovršena. Pokud zrekapituluji tituly, které se mi dostaly do ruky, mezi největší příjemná překvapení řadím určitě Populární snadno a rychle, kterou jsem před přečtením považovala pouze za velice nenáročnou dívčí oddechovku, ale našla jsem v ní mnohem více a opravdu mne zaujalo prostředí, ve kterém se hrdinka pohybovala a které musela překonávat. Nezklamal ani Slib mlčení, zhltnutý velice rychle, protože jej prostě nešlo odložit. Amišská komunita, složitá a rozporuplná hlavní hrdinka a velice mrazivá zima - všechny tyto okolnosti krásně dokreslovaly atmosféru příběhu. Líbil se mi i comics Mýty: Legendy v exilu, a to příběhem i grafickým zpracováním. Pan Vlk je neodolatelný! A Úterní ženy mezi bylinami a řepou jsem si vyloženě užívala, zdá se mi,  každé další pokračování je lepší a lepší.
Za veliké zklamání naopak považuji román Larisa a Dlouhověcí. Kniha mi připadala jako slátanina, slohová práce na fantasy námět, se spoustou příšerně klišovitých příměrů a obratů, chatrným dějem a nanejvýš nesympatickými postavami.

Žádné komentáře:

Okomentovat