sobota 7. března 2015

Ellsina knižní výzva potřetí :-)

Ehm, co k tomu dodat? Mně se ty ikonky opravdu líbí, takže jsem si tentokrát vybrala tu dvacetiknížkovou.


                                               

1. Tina Brown: Diana











2. Mary Higgins Clark: Patříš mi











3. Nicole Mary Kelby: Kostýmek Jackie Kennedyové











4.  Carolyn Jessop: Mormonka











5. Nora Roberts: Modré z nebe 











6.  Nora Roberts: Závrať všedních dnů











7. John Flanagan: Rozvaliny Gorlanu











8. John Flanagan: Hořící most











9. Nora Roberts: Sen v bílém











10. Carolyn Keene: Podivné námluvy











11. Carolyn Keene: Poslední tóny











12. Carolyn Keene: Usměj se a řekni vražda











13. Carolyn Keene: Vražedný úmysl 











14. Terry Pratchett: Čarodějky na cestách











15. Terry Pratchett: Dámy a pánové












16. Jitka Horová: Ateliér výtvarných nápadů











17.  Venke Eiane Saether: Kniha plná nápadů 







18. Andrea Berlin: Zábavné tvoření







19. Kolektiv autorů: Zábavné tvoření pro české děti











20.  Terry Pratchett: Carpe jugulum   













Dopoledne 21. března jsem zakončila dvacetiknížkovou knižní výzvu. Tentokrát je to opravdu zajímavý mišmaš. Tvořivé knihy, Nancy Drew jako nostalgická vzpomínka na dětství, kdy jsem její příběhy milovala, hltala a sbírala. Mormonka, při jejímž čtení mi běhal mráz po zádech, protože podmínky života v sektě FLDS (Fundamentalistická církev Ježíše Krista a Svatých posledních dní), jak je popisovala Carolyn Jessop, byly místy naprosto nad mé chápání. A Terry Pratchett prostě proto, že jsem tomuto úžasnému spisovateli chtěla  vzdát hold tím, že si znovu, ani nevím, po kolikáté už, ty skvělé a mnou milované příběhy přečtu a budu se u nich bavit i přemýšlet. Jsem ráda, že Terry Pratchett odešel dřív, než se jeho nemoc dostala do posledních stádií, ale jako čtenář si sobecky přeju, aby nezemřel nikdy a aby vymýšlel a psal další úžasná dobrodružství, odehrávající se na Zeměploše...
Tak tedy hodně štěstí ve Smrťově říši, Terry.

































































Žádné komentáře:

Okomentovat